dissabte, 3 de desembre del 2011

Prezi

En aquestes 3 setmanes intensives que vàrem fer de pràctiques, vaig tenir la oportunitat de fer les classe de castellà als meus alumnes de 5è. Per això, en alguna d'elles vaig fer un prezi per explicar-li's el temari. Els alumnes en tot moment es van mostrar molt participatius i amb iniciativa. En el primer prezi que us mostraré a continuació (el nombre o sustantivo) veureu que hi ha una activitat que són uns núvols.  La classe s’havia de dividir en dos grups. A cada núvol, hi ha una pregunta amb una sèrie de paraules i els dos grups havien de pensar en la resposta correcta. Si l’equip 1 l’encertava se li sumava un punt; si no l’encertava passava el torn de praula a l’altre equip. La resposta s’havia de justificar i d’aquesta manera sabies si havien entès el temari o no. La intervenció em va sortir perfecte perquè els objectius que havia establert es van assolir. Vaig sortir de classe mooolt contenta!! Aquí adjunto els prezi's realitzats perquè els pugueu mirar.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada